Friday, July 31, 2009

~MERDEKA dan 1MALAYSIA~


Salam..

Esok, 1 Ogos 2009...Bulan Kemerdekaan dah menjelma kembali...me just nak ambil peluang selagi berkesempatan nak taip disini...Ok, me dapat satu assignment paper SCCA3413 Pengarahan Video..kena buat cerita tentang budaya kecemerlangan..sempena 1MALAYSIA..

so, ada apa- apa pendapat tak dari readers tentang konsep budaya kecemerlangan yang related dengan 1 MALAYSIA..yang membawa erti merdeka..

kalau ada opinion..please tinggalkan komen....as me pun ada idea..but then nak tengok juga apa yang yang readers2 ni fikirkan tentang isu ini?? *-*

Salam..

2 comments:

  1. hmm btul la...dh nk msuk bulan kemerdekaan...

    time interview tu pun ade gak org tu tnye psl 1malaysia...nsib baik dh prepare awal hehe :)

    kite sokong 1malaysia memandangkn skrg bnyk isu2 perkauman dibangkitkn...

    buat elok2 ek assignment tu :)

    ReplyDelete
  2. mekasih sha...insyaALLAH kalau xde aral yang melintang atau menegak...KABUS 3 WARNA akan diterima oleh my production group member..dan my lecturer..insyaALLAH..amin.....

    ReplyDelete

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB