Sunday, November 21, 2010

mau potong rambut atau.............

yer.
dari ari tu aku fikir nak cantas rambut sikit. agak panjang suda! aku cari picha gaya rambut baru. ala model. ala selena gomez. ala sesape yg smart r tapi aku suka selekeh! haha!

Long Hair style versi Selena Gomez:



Note: bukan senang nak buat versi semua gini..
maybe yg picha first tu okay kot..haha

Long hair versi model:

Note: flowblow~ xde makna la rambut aku leh blow gini..
kalau dah lurus cam orgnyer tu..erm..
tapi k gak kalo cantas yg picha kedua?

Tapi aku suka cantas pendek aish! walaupun  aku tahu aku agak xsesuai..cuz nmpk lagi bulat! hohoho..tapi senang kalau rambut pendek..tak rimas sgt nak gerak..!!

Short hairstyle versi Selena Gomez:






Note: aku suka amat yg last picha! haha!mau~

shorthairstyle versi model/actrees:


Note: ni kalau versi others la..k gak, more simple!

tapi kalau ikut muka aku yg bulat style gini jela..lagi senang dan aku tak ada masalah kalau org kata xsesuai atau apa..haha! wa sudah research okay!!


Note: selalunya aku follow aweks superman nyer hairstyle..sekarang ni aku tgk minah tu kalau rambut pendek, sgt2 pendek la plak..huhu..kena research lain model la..so jumpalah yg ni..berkenan plak picha hairstyle yg first tu..huhu..layan..


tapi...nak tahu aku cantas ke tak..tggu jela mid next month..kalau xde pitih cmne aku nk p mncantas..tapi da mamat ni xbagi aku potong..(since study lagi dy xbg.) katanya lagi elok pnjang..masalahnya kalau pnjang mmg terserlah keselekehan aku tu..cz aku suka messy ngan rambut aku kalau pnjang~ haha!

so..tunggu~

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB