Saturday, October 16, 2010

buku sebelah bantal- Perempuan Simpanan

hola!
Buku sebelah bantal kali ini Perempuan Simpanan dipersembahkan oleh Sindiket Sol-jah, buku dah lama tapi aku baru habis baca. Kamsahamnida to Mr. Kelambu. Buku tajaan dari koleksi dia.

Perempuan Simpanan:
Note: ini buku yang di-salah-faham-kan oleh minah-melayu-bertudung semalam.

Ku kira ia antologi-lah daripada 10 penulis. Himpunan tulisan kata yang boleh aku suka fikir-simpan-kata-telus-telek-berfantasi-hadam-'noted'-susun-tawa dengan sebaik mungkin.

Paling aku suka fikir tulisan Wani Ardy
Paling aku suka simpan tulisan Wahida Rahim
Paling aku suka kata caya-lah tulisan Dila Raden
Paling aku suka telus tulisan Alina
Paling aku suka telek tulisan Mimi Halim
Paling aku suka berfantasi tulisan Anak Mat Nor
Paling aku suka hadam tulisan Alimi
Paling aku suka 'noted' tulsan Cik Daun
Paling aku suka susun tulisan Nida
Paling aku suka tawa tulisan Azie

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB