Friday, October 29, 2010

I loved interior design!

hola!
alhamdulillah...pagi tadi hujan rahmat..even agak sesat nak ke kilang ni..tapi nasib la ada mamat biker tolong tumpangkan..hehe! penat dan teruja (so xnegative okay!) bila kena berjalan selama 20minit dan naik bas 5minit kemudian berjalan lagi dalam 15 minit..baru smpai kilang..(kalau ikut tempoh masa sebenarnya..)

kerja ari ni okay jer! antara kerja yang kena buat ialah:
Note: teringin nak ada kerusi macam ni kat umah..so elegant!

1-kenalpasti terms of export
2-kenalpasti buyers dalam alibaba.com
3-tengok dan selak2 file 'new enquiry form'- kenalpasti organisasi yang nak beli barang dari company..huhu
4-kenalpasti apa itu EFE..-event best ni! international event lagi..

pepenin gak kenalpasti export term ni..tapi bes gak! bila selak tengok picture2 perabot. sangat cantik! tambahan pulak, saya sangat sukakan ID, wah! berbunga2 tengok picture produk dan yg paling bes wardrobe dia pun hebat..

elegant! luxuries! itu yg saya leh concludekan produk diorang ni!

okay2..mau terus kan kerja..actually saya fasting today! syukur dapat kerja kan.. ;)

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB