Friday, November 26, 2010

Semalam di IB

Nota: Cinta, Perjuangan dan Airmata
"aku hidup bukan untuk diriku tetapi orang lain.."
Assalamualaikum.
beberapa malam ni aku tak cukup tido.
sebab?
ada keje yang mengambil masa tidurku.
tapi aku redha
sebab
aku suka!
haha!

aku cinta kerja aku sekarang :)
thank you Allah!

aku pergi layan Natrah: Maria Huberdina Hertogh
teater yg aku layan sgt
terimakasihsayang pada yang memberi peluang
:)

Nota: tengah tggu momok dan cool D..;)
terimakasihsayang!
ada gak cerita sakit
disebalik kisah malam tu
tapi aku telan
sebab
ini hidup kan?
layan~

terimakasih sayang buat momok, cool D, dan weeda serta baikhati syam :)
anda semua manusia yang baik
saya doakan anda semua
dirahmati Allah selalu
amin!

2 comments:

  1. salam azue~

    wah2... citer menarik eik??
    dah lama xlayan teater.. dulu slalu ke panggung budaya seremban nie.. :)

    ReplyDelete
  2. wassalam LP Lum..

    yup! ni tayangan kedua Natrah..dulu dah ada da..mndapat permintaan jadi tayang lagi..nnt kita layan kampung boy nak? turun la kl..early januari ni..;)

    ReplyDelete

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB