Saturday, January 22, 2011

I am my Daddy's GF!!

Assalamualaikum.

Dah bape hari aku tak update ini blog. sangat bz, balik keje je aku dah melepet atas katil! sangat penat minggu ni saja dua lori 20' dan 40' p Singapore, macam lipas kudung aku berlari sana sini mengejar manusia2 kat production line yang leh selamba badak mengatakan:

'miss, got one more cover to sewing..'

even at that time, barang tengah loading!! macam harem..

'i give u five minutes! no more excuses!'

haha! agak garang bila emosi aku mendidih tengok muka dorang selamba badak sengihsengih!

well, ni terlari tajuk plak..cerita malam tadi ni, aku rindu bapak aku, serius sangat 2 hari aku ter'miss' call dia..huhu...ampun pak!!

dan bila hati aku yang mula nak meranap-bunga aku mula fikir i need somebody to lend me their shoulder..aku fikir kawan-kawan..tapi siapa..aku mula menangis..bawah pancuran air panas, aku teringat ayah..yup! he is my best buddy ever..tapi aku mana pernah cerita pasal lelaki yang aku bunga-bunga kat dia..adoi..aku mula meraung! air mata bercampur dengan air pancur...

smpai bilik..terpana saat lihat skrin phone Nokia yang aku baru beli..kehkeh!

'6 missed calls from AYAH'

aku terus call tapi call dr Second Mem masuk dulu..cess..aku mula emosi dgn bibir mencebik bila isu matawang negara dipersoalkan lagi. rubbish!

aku call ayah lain..ayah pick up dan terus je ayat:

'i need to talk with u personally..'
'okay, ayah keluar umah jap..'

ayah mmg memahami tapi dia tetap bantai gelak bila dia dengar aku cakap..

'angah jatuh cinta dan angah sngat rindu dia..'

argh! malu........tapi ayah rileks sambil buat soalan inspektor..aish! aku jawab bebaik dan ayah dengar baik2 juga..tapi aku hargai kata2 ayah dengan menggunung perasaan!

'dah sampai masa, kenalkan dia pada ayah. ingat jangan lebih batasan, berpada-pada berkawan dan tak salah kalau rindukan dia tapi jangan lupa ayah!...................'

i love u daddy!!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB