Saturday, January 29, 2011

mengGILA

hola! aku tak leh tido. so aku tukar profile pic fb..muka mike kenji! haha!

Note: hensem kan?

haha! tapi sebenarnya aku teringat seseorang yang ala2 muka cam mike ni..tapi aku tak nak gitahu dia nnt dia mesti jadi vampire bebetul! hahahahahahah! so aku pakai la profile pic dia...jeng3! memang kanak kanak rebina aku malam ni...damn!

sekali dia post

"bro! hensem gila weh. :p"

hahaha! sengal la ko jord!!



*******
tapi hari ini baru aku tahu wajah sebenar mike ni ala-ala muka ....
haha!
sorry b...
serius muka u macam muka mike..
i xle nak deny lagi..
bila buka ur fb td, serius i gelak sorang sorang..ceh!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB