Monday, April 16, 2018

Life must go on.

Assalamualaikum
Aku dah lama tak menaip kat sini. Its been more than a year. Well exactly four years actually.  Aku tak ingat password and mostly sebab aku terlalu sibuk dengan dunia.
Well aku tak tahu nak updated apa but then, Banyak hal yang jadi dan aku dah lepaskan banyak benda juga.

As usual aku deactivate akaun social media and just live with apa yang ada.

For updated too aku dah berhijrah tempat keje and maybe for the incoming year ahead aku akan tinggalkan KL juga. As I'm working in here and temporarily stay here too..

For the people who I left few weeks ago. Please accept it as karma. Aku bukan sengaja Tinggalkan korang. Tapi aku penat jadi manusia yang sempurna dimata korang tapi aku tak sempurna dihati aku sendiri.

Thank you for everything
Wish me all the best too

Wassalam  

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB