Friday, August 27, 2010

Ana Raffali!

huh!
apa kena mengena entry ni ngan hidup aku?

baru-baru ini aku jumpa ana raffali.
memang bes.
seronok sembang sampai aku tgk bos aku tak kelip mata.
cess

abd qayyum yg ada dimple pp sebelah kanan pun rileks.
haha!

ari ni kawan aku jerit dalam opis-not wannabe

ANA RAFFALI!!

tiru gaya bos aku jerit
bos aku gelak.
dia kata ada sebab nape jerit camtu
sebab

itu antara pemberi semangat saat lesu buat kerja macam gila kat rumah
cess
aku gelak.
sebab ada betul
ada persamaan

kawan aku gelak
memang ada benar
apa yang aku buat

manusia yg satu pun dah ngaku.
haha!

aku gelak.

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB