Sunday, August 29, 2010

Kembang Perawan!

Kembang Perawan

Ketika surya menampakkan cahayanya,
ku gapai hari terangku,
menanti sebuah cerita,
yang pasti akan terjadi didiriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa,
hatiku mulai merasa,
bila dekat lelaki aku pun malu

Akulah kembang perawan,
ingin mulai merasa,
perasaan yang pasti,
milik semua insan
Aku mulai jatuh cinta,
papa biarlah aku,
menikmati semua,
anugerah di hidupku

Aku mulai jatuh cinta,
papa biarlah aku,
menikmati semua,
anugerah di hidupku…

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB