Sunday, November 14, 2010

JDF- Buzzer Beat


Note: BB poster kaler blackpink!! haha!
first time..."saya suker!!"




Note: tengok kan..
betapa berbelit cintanya...haha!

hola!

its sunday again!- so, macam biasa time for BB!!

haha! yup! Sekarang aku dah selalu nonton televisyen..terutama on Sunday, 3pm aku akan tatap muka kaca tv- yang pasti 8TV la..
                              






Sinopsis Buzzer Beat:
Mengisahkan tentang Kamiya Naoki (Yamashita Tomohisa/Yamapi) yg adalah seorg pemain bola keranjang tapi bertubuh kecil dan tak selalu dapat bermain digelanggang walaupun dia sangat hebat! Sementara Shirakawa Riko (Keiko Kitagawa) adalah seorang pemain biola lepasan Universiti Muzik  yg ceria dan berjiwa kuat yg bercita2 mjd pemain biola professional. Suatu hari Riko bertemu dengan Naoki di dalam bas, dan pertemuan mereka pun dimulai dan akhirnya mereka pun jatuh cinta. Tp sayangnya, Naoki ada kekasih dan jurulatih Naoki, Kasawaki pula jatuh cinta pandang pertama dengan Riko. huhu...cinta berapa segi aku tak pasti..



Note: first time aku tgk mamat ni berlakon,
tapi aku dah pernah tgk Keiko berlakon dgn Takuya Kimura..
kawaiii~
untuk episod kali ini:
Riko dah beritahu Kasawaki dia suka lelaki lain...wah! (sama situasi dengan aku) alasannya juga sama, kalau kita sudah ada orang yang kita cinta jangan tipu sama orang yang baru mahu suka kita..itu menipu! yer..itulah yang aku cuba buat..tapi kes aku tak berbaloi...kes Riko berbaloi cuz' Naoiki juga tahu mereka lebih dari sekadar teman! yeay! Buzzer Beat!!! XD

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB