Wednesday, December 15, 2010

bukan ptptn jer?

hola..Assalamualaikum :)

ari ni? okay jer. alhamdulillah.
cuma pepagi 4x9 datang dan sergah gua. cess xbaik woo~
Note: haha! peace~
pepagi jugak ngadap ipad lagi cuz bos kecik bagi hilang picture lak dalam folder..
nasib la dh master sket kan..haha!

pastu agak kegeraman bila da officemate (lain opis) yg sengaja wat aku panas hati..
4x9 soh aku tnya dia barang..dia lak soh aku tnya 4x9 balik..
kalau aku gthu 4x9 mmg naya la...
haha! nasib la aku tak kejam kan?
cuma gelak je kejam..*bila nmpk ipad kehkehkeh..*

masuk tengahri
bos kecik balik opis.
"xle p singapore..cilakak la.."
"aku tak bayar ptptn la.."

ler..aku siap percaya..sengal! rupanya duedate pasport xsmpai 3 bulan nak expired..
erm..Air Asia xbagi dia naik..
"itu 4x9 dah marah aku pasai dia kena present.."
kahkah!
aku boleh bayang muka bos kecewa..
sian dia..erm..
sabar ye bos..tggu aku siap pasport..
kita p sama2 na..haha!

#jap g dia smpai..nasib bukan aku yg kene p pick up dia kat LCCT..haha!

4 comments:

  1. hehehhehe,,jom buat paspot pastu kite jenjalan singapore..cool
    (:

    ReplyDelete
  2. balik kedah nanti baru nak buat..mau p krabi..jeng3!

    ReplyDelete
  3. Salam Azue~

    hehhee.. mau ke karabi eik?? dgr citer tmpat tu amat menarik tuk di lawati ngan pantainya... :)

    ReplyDelete
  4. wsalam..

    yup!mau sgt2..tp bukn skrg la..huhu..tmpt dy cntik..pntai dia bes...jom pg skali.haha!

    ReplyDelete

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB