Monday, December 13, 2010

McFlurry Oreo

Assalamualaikum

hola! malam tadi susah nak tido. bila sedar dah subuh. terbangun sebab mimpi yang sama lagi.

erm..reveal:

"seorang lelaki berbaju melayu putih memimpin tangan seorang budak lelaki berpakaian yang sama dan menuju ke arah aku dengan senyuman dan aku menunggu diatas sebuah batu ditepi tanah lapang.."

dulu aku tak nampak tanah lapang tu dimana..pagi tadi aku nampak..jelas..tapi ingt nama dia..satu kawasan lapang yang berbukit...disekitar tanah suci..erm...kompleks...aku tak suka..

kemudian p office, buka fb: "ada jemputan event.."

kawan aku nikah 1.1.2011..erm..serius aku terharu...erm..tengahari ni aku blur..kepala sakit..sekeliling aku plak banyak kaler biru dan pink..terlalu banyak lalu aku teringat sesuatu..
erm..sesuatu yang cantik..




#sila refer gambar..erm..


Note: ini pelamin..ye..
kaler pink dan biru~

Note: pelamin diatas milik pasangan ini...
wani ardy~

note: tak ada kene mengena ngan tajuk entry? erm....biru....pink...

5 comments:

  1. rindu akak..

    mana akak hilang
    sorry ade exm
    jarang contct akak..

    miss you

    ReplyDelete
  2. maaf..agak berjauhan ngan tenet beberapa hari lepas...

    missed u too dear..

    tcre n be gud :)

    ReplyDelete
  3. Salam..apa khabar..? selalu-selalulah lawati laman blog saya kerana di blog saya sentiasa ada berita/info terkini untuk saya kongsikan bersama rakan-rakan semua.Serta tinggalkan komen saudara/saudari sebagai penambahbaikan,untuk memantapkan lagi blog saya..tq

    asri-bizworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. As salam..
    cantik pelamiiin tu.. belum pernah nampak org buat combine kaler biru dan pink :)

    ReplyDelete
  5. @asri: insyaALLAH..da masa azue jenjalan sana yer..tq also for dropping by here...;)

    @bunga: cantik kan? azue suka biru..azue xsuka pink..tp..huhu..sejak kebelakangan ni saya semakin meminatinya..kehkeh! bunga try la wat cmtu...cntik~

    ReplyDelete

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB