Sunday, December 12, 2010

JDF- Buzzer Beat IV

Hola!

Note: Love makes me strong!
Love = Riko + Naoki - Kawasaki - Natsuki x Basketball x Violin

kata Riko

"Naoki tak bersalah, kami berkawan dan menyintai antara satu sama lain.."
"aku tak dapat menahan perasaan cinta kepadanya.."

kata Naoki
"usia tak benarkan kita bermimpi, kita perlu ke realiti dan jangan putus asa dan sentiasa berusaha."
"bila mengingati kamu aku akan jadi lebih tabah.."

kata aku
"life is love. you left the love so you lost the life"

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB