Monday, December 27, 2010

rabak!

Morning. Assalamualaikum.

Note: am I need a vacation? huhuhu~
mulakan hari dengan senyuman. haha! bila penghujung 2010, amat terasa la sangat yang umur makin meningkat dalam meniti kedewasaan! cewwah! ayat pagi hari setelah mata dan hati rabak malam tadi..hurm..

aku tak leh tidor dah dua malam tuh..kalau lelap pun xsampai beberapa minit aku pandang siling bilik balik..cess! urgh..petanda apakah ini?

yang paling tak bleyh blah kepala asyik ingat manusia tu dan lappy disebelah yang masih on carian enjinnya pasti mengundang aku untuk google fb dan menaip perkataan yang bermula huruf A di ruangan 'search' facebook! wth?

okay..pass that topic..da beberapa hari lagi nak new year..so, sila jauhi sikap negative! sila jauhi sikap negative! haha!

okay..tak mengapalah aku tak tidur ke apa ke..maybe kesan Malaysia menang ke atas Indonesia..huhu T.T"

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB