Monday, December 27, 2010

keramatkah?

Malaysia menang 3-0 lawan Indonesia tadi..
maka:
ada rumours! jeng3!!




ANGKA KERAMAT 26 MENJADI IGAUAN RAKYAT INDONESIA..


26 DISEMBER 2004,TSUNAMI DI ACHEH..



26 MEI 2006 GEMPA BUMI DI JOGJAKARTA..
...
26 JUNE 2009 GEMPA DI TASIK MALAYA..

26 OKTOBER 2010 TSUNAMI DI MENTAWAI..

26 OKTOBER GUNUNG MERAPI MELETUS..

26 DISEMBER 2010,GARUDA INDONESIA DILANYAK HARIMAU MALAYA..


huhu...kalaulah si nadra leh mengomenkannya...huhu~

note: aku nak cari picture malaysia lawan indonesia tadi..yang ada hanya lah picture lama dan....
.
.
.
.
.
.
Note: ler...yuni shara lak? kehkeh!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB