Tuesday, January 4, 2011

pilih jangan tak pilih!

Note: i pilih yg blue black tu..;)
hola!tadi dah buat blog-fb-walking!

jengjeng! rasa amat berbaloi bila ada la jumpa apa yang mahu..hehe!
from tasya nyer blog- aku berkenan ngan LV beg and cardingan and ada masuk fb gak nmpk da satu page Sweet'z Collection beg yang sporty n cute kaler merah..huhu! sok bank in depo n hope tasya dapat reply asap..huhu..takut xde stok aku yg kempunan..huhu..

now?
kita cari sneakers lak..haha!



Note: suke whitely beg~

Note: hehe~ cute kan?

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB