Tuesday, January 4, 2011

Y.E.S

Assalamualaikum.

Y.E.S? Year End Sale? haha! lebih kurang lah..tapi aku yes awal bulan jer. Kalau nak diikutkan aku kurang sket  nak melaram ni tapi aku suka fesyen! kehkeh! (up-to-date oookay~) tapi aku lebih senang pakai apa yang aku santai jer. (jeans-tshirt-sneakers) erm..

so, now aku dh mula keje, ingat nak bertatih la melaram..haha! duit sendiri kan..hehe! jadi dimanakah pilihan soping kompleks? kehkeh! tak ada makna la..aku bz keje so aku pilih:


dulu aku selalu lepak dalam fb tatap Oshintaronagae Boutique je, selalu tengok latest items..tapi masa tu tatap jela..kadang2 like mana yang aku suka, tapi that time nggak mampu nak mengklik utk membeli..kehkeh!

so no, aku nak lepas gian la..hahaha! so jom pakat2 jengah dia!!

Note: aku suka katy perry! dia hot~

Note: kenal Zoey Deschanel? dia superb talented!

Note: paling aku leb leb Cory Kennedy!! haha!
tiga2 ikon ni sama jer : messy-hot-fashionista! kehkeh!



No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB