Tuesday, May 24, 2011

scene

Assalamualaikum

bila baca berita,
bila baca segala macam cerita

aku rasa tiada apa yang menarik bila tiada apa yang merubahkan perjalanan hidup aku
selain daripada penambahan penggunaan otak memikirkan kenapa aku masih 'bongok' dok hadap segala macam
kejadahnya kerja yang bukan patut aku buat!

bila aku dok pandang blog semua manusia
bila aku dok hayati erti penyampaian mereka

aku rasa tiada apa yang aku mampu buat selain ada perasaan angkuh dan sombong bodoh aku yang masih mahu kata 'im not ready yet!' kat manager aku bila dia suruh aku p cari kerja lagi bagus yang memang aku layak untuk dapat!

sememeh la!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB