Friday, September 30, 2011

Buku Sebelah Bantal - Sperma Cinta

Note: I loike abang botak!
Sperma Cinta
Oleh: Linglung
Dubook Press (2011)




Quote:
“kita bermula daripada sperma, bertarung dengan yang lain dan kita menang- Aisa Linglung.”

Certro:
Hilang Nafsu & Sperma Cinta - Permulaan cerita dalam buku. Mahu perkenalkan history latar pilihan tajuk buku mungkin. Tapi aku jeles bibik dari Switzerland leh cakap Indon! pergh!


Cerdup:
Masuk cerita-cerita hidup Linglung yang aku tanpa sengaja ketawa terbahak-bahak walaupun pada masa tu aku tengah lahap makan ayam bakar black pepper. Sedap dan sangat lazat! Sepanjang baca cerdup Linglung aku leh bagi 5.5/5 bintang. paham x? haha! aku gegelak geguling sungguh2! even aku tak sempat khatam habis dan kena fly p Kedah, nafsu nak membaca membuak2. balik2 letak beg terus je aku hadap SC. pergh! sambung gegelak geguling. *rumate aku pandang sinis!


Cerkon:
Cerita-cerita kontot yang aku bagi 4.5/5 bintang. Sebab pendekatan Syukraay dan Shidu itu begitu mengamit peristiwa Solidariti Kucing. Aku cinta Syukraay. jeles Shidu macam ni! pergh! Aku gak suka Newton's Law. erm..pendekatan pemindahan kuasa malas dari linkungan bulatan putih diri. apa aku merepek ni? cuba fahamkan! 

Watak Peberet:
Aku suka Apis Mael yg tak lepas acara lompat tebing longkang, Rostam yang masih ada kesan pukau, Ninja yang xlepas tongkat motor dan Pakya yang tak lepas nak sembang dirumah bujang. haha! 

Komen aku pasal kulit buku:
Macam planet Marikh yang kena tumpahan asid lalu membentuk bentuk hati dan diserang panahan-panahan meteor! kehkeh!

Pengajaran yang aku dapat:
"masalah gua masalah mak bapak tapi masalah mak bapak tak pernah jadi masalah kepada gua. - Agak padu dan kejam!" merenung aku baca ayat ni. erm!

Note: sila beli buku ini- anda tak akan menyesal! Haha!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB