Friday, September 16, 2011

MALAYSIA

Assalamualaikum

Mercu tanda Malaysia dulu?
Happy Malaysia Day!

Aku dah tukar header. Aku bangsa Melayu. Agama Islam. Kerakyatan Malaysia. Aku cinta Malaysia.
Walau sebusuk busuk propaganda yang berlaku dalam tempoh masa yang panjang di Tanah Melayu. Malaysia tetap TANAH AIRKU. Dirgahayu Malaysia.

p/s: aku nak p France. Tapi Malaysia tetap UTAMA. Kepentingan dan Keutamaan itu berbeza!

Mercu tanda Malaysia kini?

Ia tetap mercu tanda Malaysia walau dulu walau kini!
-dumbdeaf-

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB