Monday, September 12, 2011

ROSE!

Assalamualaikum

Mcm mana nak belajar tak pandai menipu? erm. soalan gila. tapi kenyataan. kau menipu tanpa kau sedar tapi bila kau menipu kau terasa terseksa kerana kau baru saja menipu.

tapi hati kau kata tak mengapa kau menipu kerana kau tak nak melakukan perkara yang salah.

apa fakta ini?

menipu berdosa
buat salah juga berdosa

so?
Note: aku suka bunga tapi bukan ROSE!

berdosa dalam tidak?

ah gila.

seperti bunga ros plastik yang berwarna cantik tapi plastik kerana yang original tak tahan lama. tak berbau kerana tidak asli jadi ia menipu manusia yang cuba menghidunya walaupun yang dibau hanyalah pewangi yang sementara.

merepek!

p/s: cakap apa yang patut yang lain itu hanya diam saja!

-dumbdeaf-

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB