Friday, April 27, 2012

Left it out

Assalamualaikum

banyak perkara nak kena fikir. Apa yang nak dibuat dan apa yang nak diputuskan sebagai satu keputusan. Dalam nak selesaikan segalanya aku terfikir satu perkara penting.

Aku terlalu banyak berfikir sampai aku dah kurang kreatif. Idea dah jadi angan kosong. tiada lagi visual yang menarik. Suara tiada bunyi. Visual tiada gambar dan warna.

tarik nafas panjang

satu malam sakit kepala migrain.

terlalu berfikir lagi!

aku kene kurang fikir tapi terus lakukan apa yang aku mahu jika ia benar dan jika terlalu berkompromi dengan diri sendiri akibatnya aku akan ketinggalan dalam perjalanan aku sendiri.

Kreatif.
ya.
satu sindrom yang sukar didapati kalau tak usaha banyak dan berlatih.

cara paling mudah.
luaskan perjalanan
tinggalkan segala yang hitam dan mengaburkan jalan.


so aku hantar tender hujung bulan ni.
muktamad!


p/s: ari jumaat, jadi berfikirlah dengan seadanya dalam memperolehi keberkatannya.
-dumbdeaf-



No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB