Monday, April 30, 2012

New chapter of life!

Assalamualaikum

Sabtu dan Ahad lepas (28-29 April 2012) is my new day in life. I got an offered to join a shooting for local PSA. Iklan Nilai-nilai murni. jadi Jr Editor mmg jarang keluar, so bila dapat peluang gantikan orang sekalipun, i take it as a challenge and never to disappoint anyone.

Its really amazing job as I've learned lots of things in PSA Shooting concept. The crews also awesome and experienced as for me the junior in this industries, I've learned something valuable and I took an opportunity to observed how they work in every way to finishing the job.

InsyaALLAH, i wish to be with them again in future.

p/s: i'll start my new work on May, 7 even though i heard lots of rumours bout the company. I'll try my best as this is a challenge! Gambatte!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB