Wednesday, May 9, 2012

choosing the right one!

Assalamualaikum
memilih. ya, perkara ini selalu kita alami dalam hidup.
so aku dh buat pilihan yang sepatutnya.
malah, aku berdoa pada Allah, akan ada keberkatan diatas pilihan yang aku buat
ini hidup aku
jangan terlalu berkompromi aku tak pandai nak mengatakan tidak pada sesetengah perkara
jadi aku cuba simplify apa yang aku rasa patut mudahkannya

kerja?
aku dh di Ampang
hari pertama aku dah penin kepala
kene bantu casting talent dan baca skrip drama 8 episod
tapi ini kerja
aku terima
dan aku suka dapat bantu semua

tempat tinggal?
di tengah bandar ampang
sesak
lelah
tapi aku cuba faham
harap semuanya berjalan lancar
amin!

-dumbdeaf-

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB