Friday, March 29, 2013

Apa

soalan jangan dijawab dengan soalan. maka pelempang dipipi pasti akan diterima namun tak semua memahami istilah rasa ini. lalu aku tekan kata beberapa kali harap mereka memahami. jangan tanya soalan yang aku tak pasti jawapannya.

tak ada idea mahu menaip. pesat dalam akal tapi selirat jadi kasihan.

apa?

soalan ini bagus tapi ia tak berakhir. hanya makin mendalam makna dan hilang tanpa sedar. hilang? mungkin jika ada pemahaman yang lain.

kasihan.

lalu tutup saja bicara. berdiam itu bicara paling indah jika kamu lebih memahami dan ingin memahami bukan hanya memandang dan pergi menelan erti. erm.

okay. malas taip tak ada inti.

layan kpop dulu.


-dumbdeaf

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB