Sunday, April 28, 2013

Buku Sebelah Bantal - Cinta Untuk Disewa


Cinta Untuk Disewa
Oleh: Lynn Dayana
Alaf 21 (2012)


Quote:
<lupa lak..nanti aku update>

Anis suka Iskandar, Iskandar suka Nina. Nina jadi marah Iskandar putus hubungan. Anis kawan Iskandar. "Kawan tak boleh bercinta." - Iskandar. Iskandar kawin dengan Dayang Su, Jenny kawin Amran. Hafiz dapat minah salleh. Anis? Anis tercari cari cinta yang berpusing-pusing. hmmm.

Watak Peberet:
Ashraf - komited dengan apa yang dia mahu. Terutama CINTA

Komen aku pasal kulit buku:
simple. mudah faham.

Pengajaran yang aku dapat:
bila kita tahu itu cinta kita, kita juga perlu tahu akan ada DIA yang akan buat keputusan samaada benar atau tidak. :)

Note: sila beli buku ini- ****

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB