Monday, August 23, 2010

pot pet mak cik Limah Senget!

Assalamualaikum.

lepas beberapa hari aku ngadap Mak Cik Limah Senget punya hal pot pet, aku dapat pikir ada benda best sikit. sikit je la tak banyak. Mana mungkin nak hadap dia harihari..

berbalik kepada cerita, aku lebih senang buat bodo ngan apa yang aku rasa, bak kata Mak Cik Limah Senget kalo nak berfikir pasal perasaan sampai mati ko takkan dapat jawapan. Aku tahu la orang yg aku nak tu dah jatuh cinta ngan anak dia. boleh la dia kata gtu. sedangkan aku ni mmg bakal andartu la. cess

Tapi ada betul gak kata Mak Cik Limah Senget, sape aku nak dapatkan jawapan manusia yang satu tu. penat dah mainmain gini. banyak lagi kerja kena buat.

Jadi setelah aku pikir punya pikir even aku tak nak pikir dan asyik termenung macam ikan temenung perut dah kembung baik aku habiskan cerita ini ari ini. macam la dia tahu aku suka kat dia. baik aku suka pada 'Shahril Alam' watak dalam novel Bila dah Suka karya Mimie Afinie. cess aku berangan lagi..

haish!

dah3..benda alah ni aku singkirkan ari ini, so pada kamu sila ambil tiket dikaunter dan pulang ke tanah airmu..aku tak dapat nak letak kamu dihati aku. kuncinya aku dah jumpa dan bakal aku buang ke dasar laut sedalam tujuh lapisan bumi..

jangan ada yang jumpai kunci itu sebab aku sendiri akan lupakannya. ini kali pertama aku kunci dan aku akan kunci selamanya..saya kunci lirik ini Aznil! eh! salah segmen lak.

okay. out-

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB