Sunday, December 5, 2010

JDF- Buzzer Beat III

Hola!
Its time for buzzer beat!
Note: "its not easy to change the heart.."

this week, sangat menyayat hati bila Riko tahu naoki seperti masih mengingati Natsuki. Natsuki plak asyik menganggu Riko dengan pelbagai andaian yang Naoki tidak mementingkan Riko langsung. hati perempuan mana yang tak sedih kan?

tapi aku suka ayat Riko pada Naoki..

"siang atau malam, aku hanya ingatkan kau.
dalam hati aku cuma ada kau
dan aku hanya cinta kau
tapi...
dalam hati kau
tiada aku?"

wah~!

dan sesungguhnya boleh puji la skrip BB ni as Naoki tol natsuki that

"aku punya gadis yang aku suka kini
terima kasih kerana menginsafkan aku
dengan apa yang berlaku"

he loved Riko. but mana ada cerita yang tak ada konflik. well, riko still believed that Naoki still loved natsuki and kawasaki returned as a hero when he at her side when she confused about her love. argh!

to be continue....

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB