Saturday, December 4, 2010

Miss Gold Digger Wannabe?

Assalamualaikum.
hola!
Good day to all of you out there. :)
Hujung minggu mesti ramai yang outing kan?
aku stay kat bilik jer.. nothing much can do as im still recovering from fever. hurm.

so, pe kene mengena entry kali ini?
Nota: haha! 4 faces in one person!
wait n see..as I'm tired to be too naive!
erm. yup! i want to welcome the new miss gold digger wannabe!
(mesti ada yang pk aku gila nanti! haha! persetankan. I knew what I'm doing..ngeh3!)
xle blah ayat aku! hahahahahaha! (jgn mareeee~)
yeay!
haha!
life is about to be live! so, fulfill it with lots of things that I want to!

"Nothing is perfect.
Men, Love and Life.
None of it is perfect.
Life is about satisfying yourself.
So you have to choose!
Yes! Life is about taking chances and making choices."

I dont want to type/or say that I want to make/start new page of my life. hey! im still look forward of it! hidup diteruskan dan akan diteruskan walau apa yang mendatang, yeay!

biar berjuta manusia reject aku.
yang sama darah
yang tak sama darah sekalipun
hidup aku ini
dan hanya Allah yang ada hak menentukannya
bukan mereka
atau sesiapa

aku ucap
terimakasihsayang
pada mereka yang
menyayangi
membenci
memberi sokongan
memberi halangan
berkongsi pendapat
berkongsi arahan

segala yang positif dan negatif itu aku satukan
biar senang aku hadam
satu persatu!

Nota: citer ni bes! ada moral dia..
hanya yang memahami je tahu! haha!
haha! janganlah marah..ni inspirasi dar filem korean yang aku dah tengok hampir bpe kali pun aku tak ingat. dulu aku memang pangkah lelaki, love n etc. bila tgk filem ni aku mmg rasa myb 1 day aku akan jadi gini. so mmg dah jadi bila aku terOBSES kan kat mamat tu. so aku rasa step seterusnya ada. mana ada yang perfect melainkan kita susun balik dan teruskan tanpa ada gusar!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB