Friday, December 24, 2010

pelbagai cerita

Assalamualaikum.
Note: 5 days more to go~

Banyak cerita mahu kongsi. bukan sempena krismas tapi sempena aku nak tutup buku 2010.
sama2 tunggu ya! haha!

note: tak berapa sihat perut ni..jap..rumah aladin memanggil! kahkah!

okay..aku sambung balik mende apa yang aku nak cerita..Muharam dah berlalu bagi 1432H, tapi Januari 2011 baru nak bermula so, dalam beberapa hari ni aku rasa ada baiknya aku teruskan apa yang ditargetkan? hello! im a super girl yeay!

so disini ada pelbagai cerita yang aku nak smpaikan:
apa yang aku suka
apa yang aku nak
apa yang aku target
apa yang aku impikan
apa yang aku nak langsaikan
apa yang aku...bla..bla..bla.........


stay tune!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB