Saturday, December 25, 2010

oh korea! oh jepun!

Assalamualaikum.
beberapa hari ni agak busy! oh yeah! agak sakit2 badan dan hari ni memang busy juga menidurkan diri. kehkeh!
so, macam bese bila dok dalam bilik tanpa mengelurkan diri ke dunia luar (ayat tak leh blah!) maka aku akan 'tatap' movie dan drama korea/jepun..oh! tetiba macam kene sampukan budaya arigatou dan saranghae! haha!

kekadang aku pk gak nape aku dah kurang layan lagu melayu..percayakah anda andai aku katakan aku mendengar lagu korea dan jepun tanpa ada satu pun terselit lagu melayu..kahkah! malu aku jadi orang Malaysia..tak patriotik langsung.

salahkah aku?
memang salah la bila kegemaran aku yang baru ni buat aku macam nak tengok balik apa yang kurang lagu tempatan? hurm................keluh panjang aku! T.T"

mana salah mana silap dalam industri atau selebriti aku tak nak bincangkan. semua okay cuma aku rasa bila telinga mendengar dan akal menilai apa yang cuba disampaikan oleh sesebuah lagu tu buat aku rasa aku punya pilihan! haha! (macam la paham sangat lagu korea dan jepun tu kan?)

Note: 2AM: paling bes lagu dia- cant let you go!

Note: Big Bang- paling bes lagu Tell Me goodbye~

Note: sorang dr CN Blue ni pakwe drama your beautiful- lagu paling bes
Love!

Note: Gummy- paling bes lagu As a man-you are!

Note: Lee Hyori! haha! gila sama dia..lagu dia ngan Wilber Pan - As Long as I love you!

Note: Miss A- Bad Girls Good Girl~

Note: aweks pujaan ramai- SNSD!

Note: pujaan ramai~ Super Juniors~

note: apa-apa pun pilih jangan tak pilih untuk membuat kita tersenyum sepanjang hari. peace!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB