Wednesday, January 18, 2012

Awesome Music by Korean

Nak sambung lagi pasal muzik yang BEST? Kita ambik dari Korea?

Under LEON Entertaiment 

got few artists yang aku salute dari segi performance. Muzik? jangan cakap la memang awesome and fresh. haha! 




Lovey Dovey - T-Ara

Ala2 shuffling versi LMFAO? tak lah! ini video zombi version millennium dan comel! kehkeh



Lost Child - IU

Minah ni dh la comel and sangat talented. Serius aku suka dia jadi artist under LEON cuz talent dia xjadikan dia gegurl gediks macam artis korean lain tu kan..haha!


under YG Entertaiment aku memang kipas-susah-mati



Love Song - BigBang


keren!!


dah le hensem talented pastu awesome bila nari. haha! memang superb. love TOP so much kehkeh



Lonely - 2NE1


comel kan? hehe ^^,


haha! ni salah satu lagu peberet aku, yer..minah2 ni xle kata pe dah la.. Minzy, Bommie, Dara, and CL memang lengkap la..genre pe yg dorang xle bawak...semua masuk! haha! go go NOLZA!

p/s: pasai pa aku suka Korean Song? haha! layan jer...

-dumbdeaf-

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB