Wednesday, April 18, 2012

One moment can make a Star Contest

Note: Smash- one of the amazing musical show in the world!

DIVA Universal (Astro Channel 702) mengadakan satu pertandingan yang berkait dengan drama SMASH (premiered on 19th March 2012 exclusively on DIVA Universal Astro Channel 702)

Bagaimana nak menyertai “One Moment Can Make a Star Contest”:
Peserta perlu merekodkan satu video mereka sendiri menyanyikan lagu ‘Let Me Be Your Star’ from “SMASH”. Lirik dan lagu boleh didapati di divauniversal.asia.

Kemudian peserta perlu memuat naikkan video mereka di mikrosite (boleh layari laman web diva universal untuk lebih faham) sebelum atau pada 22 April 2012.

5 peserta yang disenaraipendek akan ditayangkan di divauniversal.asia microsite dan penonton akan mengundi video kegemaran mereka. Diva Universal juga akan memberikan hadiah istimewa kepada pengundi yang bertuah.

Hadiah kepada peserta:
  • Return flights for 2 to New York City including 4 Nights Accommodation and tickets to a Broadway Show.
  • The winner will also star in their very own music video singing ‘Let Me Be Your Star’ which will premiere on DIVA Universal.



No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB