Monday, August 16, 2010

Mak Limah tak senget!

: nak jiwang jap : buat kekasih yang aku baru nak sayang. maaf sebab aku kena pergi jauh. flight nak p marikh bertolak malam ni. jagadiri tau. sorry cuz tiket satu jer. out-

napa aku taip macam ni?
sebab aku nak gthu pada kekasih yang aku baru nak sayang tapi dah sayang bahawa flight ke Marikh adalah penerbangan paling mahal

tiket pun aku dapat hadiah cabutan bertuah beli kuaci 30sen. nak share pun tak lepas. itupun dapat bawak satu je luggage. nak nawak banyakbanyak pilot xbagi

buat kekasih yang aku baru nak sayang lelebih
aku sedar Marikh tak sesuai untuk kulit kau yang gebu (gebu ker? ntah aku tak dapat pastikan sebab xpernah dapat sentuh pun. hahahha) apa yang aku tahu kemungkinan muka kau akan burned bila kena sinaran cahaya panas di Marikh. kulit muka kau cantik (jerawat pun xde..muka aku boleh kata dah macam kawah kat bulan. cess)

aku juga nak smpaikan bahawa

buat kekasih yang baru aku nak leblebleb always. aku tak mampu nak beli gulagula perisa radix. eh!silap gulagula perisa rebina macam yang selalu kau nak. sebab aku dh kehabisan duit beli tiket ni.

aku juga tahu kau suka aku p Marikh ni. nnt kau boleh dating ngan anak Mak Limah senget hujung kampung. Mak Limah tak senget kampung dia je senget. itu la kenyataan yang selalu kau ceritakan pada aku. aku tahu bila mata kau yang selalu pandang anak dia yang juling air tu mana mungkin kau nampak Mak Limah atau kampung dia yang senget. cess

Aku dah cuba call kau tadi kekasih tapi aweks baru kau yang angkat. dia kata kau xnk ada perhubungan dengan aku lagi. sedih aku! (padahal talian xde dalam perkhidmatan. cesss aku keciwa!)

buat kekasih yang aku baru nak sayang.
senyum yer. nnt aku bawak balik oleholeh merangkap hadiah perkahwinan kau dan anak Mak Limah senget hujung kampung.

huwaaaa



No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB