Saturday, December 25, 2010

vintage of contemporary!

hola!
10 years more to go..and I still wishing to get what I want. banyak perkara dan asset yang aku nak senaraikan. so, aku letakkan disini sebagai ingatan tulus ikhlas. kehkeh!
.
.
.
.
.
.

Asset to get:

Note: Whitely combi~

Note: Whitely Vespa Super GTS!


Note: and....whitely Porsche Cayennes Hybrid~

Note: whitely mini inspiron!
.
.
.
.
.
.
Places want to go:

Note: i am'sterdam'...

Note: The Arch, Paris

Note:  The Grindelwald, Switzerland..in winter..
Note: the Grindelwald in Summer~

Note: Eiffel im in love~

Note: the vintage Venice!
.
.
.
.
.
.

ambition bout:


Note: yup! ini target aku~

Note: ini juga...
.
.
.
.
.
dan tetiba muncul...haha! makhluk yang bernyawa...aku mahu:

Note: i want a pussycat! kehkeh!

and...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Note: haha! diam-diam sudaaa~

Note: yang lain yang tak diletak tu adalah seperti menunaikan tanggungjawab aku sebagai seorang Muslim dan anak kepada mak n bapak aku..yang tu aku sendiri ingat jer..kehkeh!

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB