Friday, February 4, 2011

kegilaan kini

Assalamualaikum.

hola! wassup all!!
10 hari lagi Valentine's day..honestly tak sabar tunggu pelbagai kata yang akan kuar on that day, mesti ramai yang akan berusuhan! serius!! pasti asik sekali hujah menetang dan membangkang..jeng3! so drama!

okay kegilaan kini adalah mendengar lagu G6 by Far East as aku dah lama tak melayan disco dance dalam bilik maka agak rindu berdansa, no worries aku akan mula berdansa untuk menguruskan badan kehkeh! (jangan fikir aku jejak club plak!) kegilaan lain yang agak major ialah mendengar ulang lagu nyanyian Mandy Sloan- album fall yang diterbitkan January 2010 membuatkan aku terpana seketika semalam, ternyata cubaan minah salleh tu mengikuti aku di Twitter agak bagus! hehe! Thanks Mandy :p

Note: I loved vintage and folk music!
Selain itu aku juga suka mendengar suara pujaan kalbu, Imran Ajmain cewwah! aku tengah berangan mahu jumpa dia ni..haha! keep on dreaming Azue!! well, as I can say, Imran got nice vocal and he also talented same as Hafiz Hamidun and Noh Hujan but different genre if you can see that! :p

So, njoy ur holiday dude! Keep on support world entertainer!! (cuz Im very Universal's Person)

No comments:

Post a Comment

katakata bantal busuk

Blog ini aku taip dengan pelbagai isu. Jika ada melibatkan kamu. Maaf. Tiada niat menjatuhkan atau menaikkan sesiapa jika tanpa sebab musabab. Katakata aku taip bercampur aduk sebab aku bukan hebat gunabahasa. Tapi akan aku usahakan guna bahasa ibunda yang terbaik supaya kamu faham apa yang aku nak sampaikan.
Enjoy reading- azueBB